We kijken er naar uit - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Ron & Klazien - WaarBenJij.nu We kijken er naar uit - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Ron & Klazien - WaarBenJij.nu

We kijken er naar uit

Door: Ron en Klaziena

Blijf op de hoogte en volg Ron & Klazien

11 Februari 2014 | Spanje, Mijas Costa

We gaan weer een mooie reis met Jos en Yvonne maken
Wij vertrekken op 22 augustus vanaf Frankfurt en vliegen rechtstreeks naar Windhoek. Op donderdag 25 september vliegen wij vanaf Windhoek weer terug naar Frankfurt. Beide vluchten zijn nachtvluchten.
Ook hebben wij al een parkeerkaart gekocht om de auto te kunnen parkeren nabij vliegveld Frankfurt.
Het is de bedoeling dat 's ochtends Jos en Yvonne naar Voorthuizen rijdei en vandaar uit rijden we naar Frankfurt.
Wij hebben 2 4x4 Trax campers geboekt. Dit zijn kleine campertjes waarbij het slaapgedeelte naar buitengeschoven moet worden. Als een soort uitschuiftentje. Ben heel benieuwd naar hoe dat gaat.
De bedoeling is dat wij per dag zo'n beetje bekijken wat / waar en hoe.
We hebben er heel veel zin in .De voorbereidingen zijn in volle gang
Nog een half jaartje wachten en het is zo ver.

• 11 Februari 2014 - 13:27

Joke:

geweldig, we gaan jullie verslagen uiteraard weer volgen!!!! voor die tijd zien we elkaar nog wel xx

• 11 Februari 2014 - 13:32

Dieneke:

Wat een super mooi vooruitzicht! En leuk om ons zo via deze site op de hoogte te houden! Lieverds geniet alvast van al de voorbereidingen! X

• 11 Februari 2014 - 15:26

Jose Nederlof:

Lijkt mij heel gezellig jullie belevenissen te volgen

• 11 Februari 2014 - 16:02

Ilse & Peter:

Hallo Klazien & Ron, Een spannend vooruitzicht!Een prachtige reis met een alternatieve camper. We zien uit naar de verslagen t.z.t. Spreken jullie ter plaatse wel weer vanaf 16 april. Tot dan!

• 11 Februari 2014 - 18:59

Betty:

Arme, arme moppies. Wat rot voor jullie......... Heeeeeeeeeel veel voorpret alvast. xxx

• 11 Februari 2014 - 19:04

Diny:

ik ga jullie zeker weer volgen, maar tot over een paar weken dan kom ik eerst nog een paar dagen op de koffie en hoor ik wel verder wat jullie voor een reis gaan maken. xxxx

• 11 Februari 2014 - 22:20

Marian En Ko:

Heerlijk die voorbereidingen, weer eens wat anders dan een cruise!

• 12 Februari 2014 - 09:17

Jos:

Wij kijken er ook naar uit. We gaan er weer een super trip van maken.
    mooie tekst!